Over Facility Management

Over Facility Management

Onze geschiedenis

Ons Facility Management bedrijf is in 2006 opgericht. Wij merkten dat wij door onze opdrachtgevers steeds vaker werden gevraagd om niet enkel op operationeel, maar ook op tactisch en strategisch niveau met hen mee te denken. Bovendien was er de behoefte om zich meer op de eigen corebusiness te richten en niet zelf continu met catering-, schoonmaak-, beveiliging- en receptiepartijen om de tafel te hoeven gaan. Er ontstond duidelijk een bredere behoefte in de markt aan meer volwassen outsourcingmodellen. Ondernemend als wij zijn, sprongen we in op deze behoefte en al vrij snel mochten wij schitterende organisaties gaan ontzorgen op Facility Management. Inmiddels hebben wij een track record van bijna 15 jaar en zijn wij één van de weinige FM-providers in de Nederlandse markt die in staat is om Integrated Facility Management aan te bieden en deze grotendeels op basis van self-delivery IFM in te vullen. Daarnaast werken wij tevens voor opdrachtgevers op basis van een managing partner constructie of verzorgen wij detachering of projectmanagement.

Toonaangevende opdrachtgevers

In onze markt zijn wij een ‘niche’ speler. Wij werken enkel en alleen voor top corporates en de eigenaren van hoogwaardige kantoorverzamelgebouwen. Werken bij ons Facility Management bedrijf betekent dus; werken in de meest inspirerende en vooruitstrevende, grootstedelijke werkomgevingen van Nederland. Het vervult ons met grote trots de FM-partner te zijn voor organisaties als World Trade Center Amsterdam, NRC Media, Vattenfall en Stater.

Facility Management

Onderscheidende dienstverlening

Wanneer een bezoeker een kantoor bezoekt, dan is de kans heel groot dat deze op vele momenten de invloed van de facilitaire organisatie mee zal krijgen. Dit begint reeds bij het parkeren. En de signing. Maar vervolgens maakt men kennis met de receptiedienstverlening, wordt men geconfronteerd met de beveiligingsmedewerker of genomen beveiligingsmaatregelen, de kwaliteit van de koffie en de faciliteiten in de ontvangst- en wachtruimte. Hoe schoon is het pand, hoe opgeruimd de vergaderruimte en met welke apparatuur uitgerust? Eten en drinken? Het meubilair, de planten en kunst in het kantoor? De sanitaire ruimten? Zelfs een bezoekje van 20 minuten zorgt reeds voor een kakafonie aan facilitaire exposure. Wanneer één centrale boodschap, één overeenkomstige beleving uitgaat van de facilitaire diensten en producten in de werkomgeving, werkt dit imagoversterkend. Laat deze dan in ieder geval positief zijn. Met onze 5-Star-Experience is dat waar wij voor zorgen.

Krachtige backoffice

Wanneer D&B verantwoordelijk is voor het facilitair management bij een opdrachtgever op locatie, dan heeft onze Facility Manager directe toegang tot de disciplines Business Development, Finance & Control, Learning & Development, Procurement en Contract Management.

Bekijk alle Facility Management vacatures

Over D&B The Facility Group

In onze markt zijn wij een niche speler. Wij richten ons met onze services op de top van de corporate kantorenmarkt en op high end vastgoedlocaties. Met meer dan 1.200 getalenteerde collega’s verzorgen wij die dienstverlening bij meer dan 90 opdrachtgevers op ruim 150 locaties. Onze dienstverlening is altijd op maat gemaakt en gericht op het creëren van een 5-star-experience.

Meer over ons
Contactgegevens

D&B The Facility Group
Gondel 1
1186 MJ Amstelveen

020 420 06 91
werken@db.nl
Naar db.nl